星期四, 3月 31, 2005

哈爾的移動城堡

終於睇左。
好鐘意好鐘意呢部動畫。

其實,大家都係失去左心既人,大家都未老先衰... ...只係,我地既世界無神秘既魔法,我地既世界太實在,我地都唔會察覺自己失去左個心,我地塊鏡照唔出心靈既老態。

忘記睇到邊一段情節,我,流下眼淚。或者我太眼淺,已經承受唔到感動。

呢部動畫,睇得出作者係有好多話要講..
一個再老既女人,都會仍然瘋狂地追求愛情;
心靈美麗,就足夠傾倒一個王子;
戰爭,都係殘酷而不需原因既;
愛,可以感動每個人;
為愛默默付出,唔代表你就能得到回報;
外表可愛無辜既人,先係令你被出賣都唔知既人;
愛上一個無心既人,係唔會有結果;即使他亦愛你,他亦無法令你幸福.. ...

荒野女巫:你,戀愛呀?
蘇菲:哦?....
荒野女巫:由剛才開始你一直唉聲嘆氣喎.. ...

沒有留言: