星期六, 3月 26, 2005

殘忍

請原諒我唔想講出我未能平伏既原因。這原因對於大家都太殘忍。

Amy 既朋友,如果你相信,人離開世界後會往一個極樂世界,又或者可以輪迴再世為人,於這刻我請你暫時繼續相信;如果你相信人死後如煙火散去,不再有靈魂有知覺,那都請你暫時不要思考宗教信仰。如此一來,你可以相信Amy既離開未嘗不是一種解脫--佢不一定過得更快樂,但至少不會更痛苦;你亦可以相信Amy 只係放棄在人間存活既權利,你會為佢不捨、不值,但到底這亦係一個了卻傷痛既做法。

我衷心希望,你地如此相信,雖然我其實不該如此希望。呢個心情,就大概只有芷欣妹妹可以明白。

其實在於我,死並不可怕。因為死對我而言只係另一種生活既開始,一種快樂生活既開始。我相信,你係無法理解堅持相信呢個想法有何痛苦。我亦希望,你暫且不要理解。我唔想你與我於此刻有同一種感覺,亦唔想你與我一樣原諒唔到果兩個人。

我,會努力去克服心中既恨;我理解,果個人其實唔知佢做既事,比佢自己想像中殘忍一億倍

3 則留言:

匿名 說...

我明白...

艾蓮傻文 說...

唉...
今年嘅復活節,好諷刺。

匿名 說...

除了希望,我有時真的不知道......還有什麼可以做~~