星期六, 3月 12, 2005

雜·感

  • 尋晚,成為了Carmen 既(神秘 !!!)公開日記第一位讀者。雖然成功入到去,但都要講句 "你個user ID真係估死我 =.=" 。不過我真係好榮幸可以成為第一位。
  • 唔知點解無左果種向前衝既動力。對住學校既功課,我已經無左果種好想好想做到最好既感覺。我諗當中有 40% 係因為懶,60% 係因為我覺得人終歸都要死,一份A既論文唔會對我既生命有咩大影响。﹝我知...我知呢個唔係 A 唔A 既問題, 係態度問題呀嘛...i know i know﹞
  • 生活漸回復正常,然而我唔覺我好似以前咁快樂。我唔肯定我真係唔快樂,因為我仍然會笑。但我亦唔可以肯定我快樂,因為唔知點解獨處時,會突然自己流眼淚;唔係喊,只係流眼淚。
  • 我發覺,所有陷落於愛情既人都會突然變得好卑微。一號小姐哭跪男友門前,哭求復合,比個死佬打都唔願走;二號小姐為要求復合,情願日日打電話去比人鬧;三號小姐情願做人情婦都唔肯離開果個衰男人,無名無份地為佢浪費青春;四號先生明知女友有另外"數名"男友,都仲要對住果個女人低聲下氣,驚佢離開自己;五號先生平時對人不可一世、鼻孔向天,女友一話分手就不顧面子喊住求佢返黎... ...仲有N個例子不能盡錄。情為何物?
  • 又凍!!! 呢個冬天冬到幾時呀?!!

沒有留言: