星期日, 3月 13, 2005

Introduction to Economic

其實任何事物,都有一個價。
相信有讀過經濟學既都會明白,銀碼本身係無意義既;價,係用黎簡單地表達"代價"既方法。根本上,只要肯面對現實,你會發現所有野都明碼實價,超級公道,你絕對有得揀。
舉個例,作奸犯科既人其實同人做緊交易,佢地賣命賣人格;婚姻就好似兩個人一齊租個共同生活,大家都要不斷付出,咁有啲人成日欠租唔比錢,或者人地要美金你就側側膊比人民幣,咁個合租人梗揾地方搬啦。
就係咁,每件事都總有個價,有啲收Cash, 有啲要分期支付。
不過價,係相對價格,對唔同人又會有唔同收費。我同你熟既,計你友誼平啲,得閒關心下我就夠;我愛你,咁我對你既忠誠就可以收順啲,比我知你愛我就夠。
而家,我買緊一個奇怪既關係。我覺得佢唔只朋友,但我唔想亦買唔起佢既愛,我只係買最平既優惠套餐,留住一段奇怪關係;佢對我,亦唔止朋友,但唔知係我唔抵佢買去擁有,定係因為佢供緊另一個既原因,佢都只係租住我感情既一角。
或者,大家都只係當比錢買娛樂,唔捨得付出太多,卻怕寂寞。

沒有留言: