星期二, 3月 08, 2005

平安

兩日無寫Diary,原因係我既心無再煩燥不安,於是無左果種要揾地方渲洩既衝動。
咁至於點解會唔再煩燥不安,我諗應該係因為星期日;崇拜提醒返我唔好忘記,我仲有一個愛我既神。 Thx My Lord..
講起真係有啲唔好意思, 我總係有事先識成日煩住穌哥。仲記得由細個時開始,我都會考試前求下蘇哥,唱下同一首詩歌,一首大肚腩校長教我既歌;有一次媽咪病得好辛苦,我無哂辦法,就成晚叫住穌哥;上次失戀,好傷心好痛,頭一日我只係識不斷咁講一句說話:耶穌,唔好咁,唔好。甚至上星期趕去我好契姐屋企既時候,我先識求穌哥幫我。其餘既日子,我都只係依住自己,想自己一個去處理所有既事。但係事,都總算係較可以自己處理;心靈上既不安無助傷痛,我根本無能為力。
今個星期日,返到教會,穌哥卻提醒左我:神未曾應許你一生無風無浪,但神應許你,無論發生任何事,神都會賜你屬天既平安。
有咩事緊要得過得到平安?

沒有留言: