星期五, 3月 25, 2005

多謝

呢幾日,多得各位朋友陪伴。
芷欣妹妹, Carmen, Hero, Steve, 你地令我感到好温暖。會互相照顧扶持,先係真正既朋友;同甘易,共苦難。

仲有,我要多謝真係當我妹妹般疼錫既木哥哥。我知道佢自己都有一大堆煩惱,但係佢都仍然好努力安慰我。
嘿,你睇到既話,我想話你知,呢個世界無一樣野會係必然架。你待我好,我知我要感激、多謝你;嫂嫂待你好,你有冇忘記感激佢既付出呢?唔好因為相處得耐,就覺得一切理所當然呀。女人要既,其實只係一份珍惜同重視,多啲欣賞佢既好啦!

4 則留言:

匿名 說...

Irene,我係Fannie...因為佢的關係,我近排睇左你個info...之後睇到呢個diary..唔知你介意介意..=p~

對不起,果日我去到現場,見到張相,已經出唔到聲...亦沒機會安慰你地..到果刻我才迫住要接受呢個事實,但amy的事已經告一段落, 她永遠會活在我地心裡面..果個佢係開心的豬丁...唔好再為呢件事而對世界咁灰~!!

世界仍然美好~ 你會有好好的生活, 有好好的朋友..好好的將來..美的的人生..遠方的amY一定會想你開心咁面對, 佢會係果度祝福你。

振作!!!! 要振作!!

艾蓮傻文 說...

Fannie,
當然唔介意。你係Amy既好朋友,所以都係我好朋友;我又點會介意得到朋友既關心呢。再者,我亦無事不可對人言。

我相信,果兩日每個有心人亦需要安慰,大家都係咁哀傷。老實講,要我安慰其他人我亦唔識講;呢件事還有地方值得安慰麼...

放心。
無論如何我會好起來。
Really thx.. thx a lot

P.s. 你係米子?

匿名 說...

Irene, 其實我都冇做過d乜,我只係一路靜靜咁陪住佢走佢最後o既一段路...
或者真相對大家黎講都唔係一件好事,如果呢件事o既真相係會令到你去憎恨其他人,甚至係憎恨自己o既話,我會選擇放棄知道真相,或者咁樣對佢對自己都係一件好事.
記住,放下先至係可以令人得到平靜o既唯一方法.

艾蓮傻文 說...

Steve,

我覺得有心,已足夠,已難得。實際上,大家亦係無咩事可以為佢做。

其實好多事我都明白,
只係,知易行難。
而去找真相,係唯一可令我不會再懷疑事情或許更壞既方法。

不用擔心,我仍可冷靜思考,不會只因恨而恨。
thx..