星期二, 3月 22, 2005

憤世嫉俗?!我?!

唔知大家仲記唔記得A-level時中文果篇《唐山大地震》?裡面講到其中一個生還者,因為被困於黑暗中兩日先獲救,從此極度害怕黑暗。有一個,因為獲救後第一件事係飲葡萄糖水,自此唔敢食甜味。
唔知大家又有冇聽過一個關於鯊魚既實驗。將一塊大玻璃放喺鯊魚池中間,將後o係玻璃另一邊放啲魚。起初鯊魚會撞向玻璃,但當然佢唔會成功食到啲。經歷過無數次失敗既鯊魚,最後學乖左;甚至收返塊玻璃,佢都唔會再游過去。佢,怕痛,怕再次焦頭爛額,怕受傷害。

我都係一樣。
人都係從其他人或自己既經驗中學習既,我所學到既係感情太飄忽。有人可以好勇敢去愛,我羨慕;有人可以為愛不計代價不惜後果,我佩服。只係我清楚明白我對愛情太細膽懦弱,我做唔到。我需要平穩,我需要可預計既未來。
尋日木哥哥突如其來既一句"你好似好憤世嫉俗咁喎",真係令我呆左一呆。無錯,我討厭呢個咁現實既世界。如果可以,我想做返一個單純無機心天真開朗既我,生活o係簡單美好既世界。但我知我要去適應現實,我要好好保護我自己,所以我變得比現實更現實。我討厭我而家咁樣,我覺得醜惡。我太害怕受傷害,而呢個世界又有太多去傷害人既人;我唯有扮成一隻刺猬去保護自己,然而呢個我令我心寒。
我依然相信有好人存在,然而我好難去相信一個人係好人;我依然信有人會愛我,然而我唔會相信人既愛會係無條件既愛,亦唔會相信靠住愛,可以一生一世。

沒有留言: