星期三, 3月 23, 2005

失眠夜

竟然失眠。
以為幾日來刻意遲訓就可以避得過,睇黎我太天真。
一失眠,世界就變得好冷清。

我好需要好需要一個温柔而温暖既擁抱,
一個安慰既擁抱。
真係好唔想出席。總覺得,唔出席就唔會見到一個枯毀既軀殼,一切都仲未成事實。
未成事實... ...
我認識既果位,我記得佢有氣息有靈魂,有明亮既眼睛... ... 無靈魂既軀殼,太孤獨太荒凉。
由我伴妳走,這最後既一段路。
既使妳,還未對我講再見。
還未...
我會發著呆 然後忘記你 接著緊緊閉上眼 想著那一天 會有人代替 讓我不再想念你 我會發著呆 然後微微笑 接著緊緊閉上眼 又想了一遍 你溫柔的臉 在我忘記之前
又想了一遍 你溫柔的臉 在我忘記之前

沒有留言: