星期六, 3月 19, 2005

八十大壽 Gathering

尋日出去見返班"8X人"。
上晝同木哥哥唱K、去Cafe飲野然後睇戲,夜晚一行十人去食飯,超充實既行程。
o係 Cafe 坐左兩個鐘,睇相玩UNO傾計,跟手玩埋占卜,玩得勁開心。兩個人玩UNO,原來無聊得來幾搞笑架喎,一路玩一路笑到傻左。
睇左占基利套新片,完全無令我失望。占基利既戲同個故事同樣一流,個美指都 ok 喎,overall 可以值75分!
尋夜晚餐飯本身幾ok,啲野身唔錯,可惜,我個胃頂住咁,食唔落野。 AND,尋晚有個突然join 我地 dinner 既人,我對佢印象認真麻麻,真係唔係好想知我同佢同年。我覺得英文唔好,唔係一件羞恥既事,中國人英文唔好有咩好羞恥?唔識中文同禮義廉恥就差啲。我覺得最唔好既,就係識少少就以為好醒好勁囉!如果你自己既標準係英文好就好得好掂,咁只會令人覺得識得少少既你好唔得好唔掂好失禮囉。

沒有留言: