星期六, 3月 12, 2005

偶遇A先生

(A 先生 :If 你睇到, 希望你唔好介意。 haha)
今日同一位寫作人( at least 將會有可能係啦!)講返我既故事。既然要講, 咁當然我要喺腦中自已整理一次。我既感覺好似做緊"セセ大事回顧"節目咁,將我覺得回憶裡面值得記起既事有條理咁表達。喺講比佢聽既同時,亦比機會自己再面對過去一次。
突然覺得,自己真係幾幸福。過去既廿一年半,其實樂多於苦,大概我係無資格嗌可憐淒慘。
不過我可以話比你地知,我並唔係一出世就好似而家咁樂觀,亦唔係由細到大都好似而家咁有咁多朋友。如果比我形容,我會覺得以前我係一隻醜小鴨,﹝雖然而家都唔算係天鵝...﹞無セ自信,覺得自己唔靚,悲觀,怕事。同而家比, 真係差幾遠.. ....
咁講到究竟我心目中既天鵝要係點,其實我覺得外在既樣同身材係幾重要架。咁當然我覺得內在美都好重要,我覺得女人最吸引人既野應該係來自氣質,果種引起男人既英雄感、想照顧你呵護你既氣質。溫柔大方,親切可人,最高境介當然係高貴,來自教養同自信自愛既高貴。
但係對於男人,我既標準又唔同。相比起女人,我覺得男人既外表真係唔太重要,整潔乾淨就夠。但對內在呢,要求就高好多。要成熟、果斷能幹,總之至少比我覺得佢有內涵;對於專一,反而我覺得呢樣可以有少少讓步,如果佢條件好好,然後之餘好尊重我既話。最後一樣,我覺得男人係要有能力提供麵包,唔係要好有$, 但要夠普通生活囉。我從來都唔信有情係可以飲水飽既。
不過講真, 可以令我覺得佢"正"既男人,真係無セ。

P.s......
我把聲似小六學生?唔係化?!

沒有留言: