星期二, 3月 01, 2005

2 月 28 日。
今日, 我一位好姊妹、好朋友離世。

生命可以好頑強,同時,亦可以比任何事物脆弱。呢位好朋友,就只因一個唔專一而懦弱怕事既男人,決定放棄自己。臨走前,佢根本無同任何人提起佢既感情問題,獨自一個承受一切,甚至自己為自己安排好一切身後事。佢為自己準備身後事時既心情,會有幾沉重幾無奈幾孤獨..
我同另一位呢位姊妹既好朋友,去到出事既現場,由警察ロ中親耳聽到佢既死訊。趕去既途中,依然覺得事情未到最壞,覺得至少知道佢既位置,覺得仲有好大機會無事;上到去,聽到之後,根本無辨法相信呢個事實。
眼見佢一對己經年老既父母,為佢地既獨生愛女傷心難過,我真係無地自容。佢媽媽一見到我同另一位朋友,即刻抓住我地問點解,問我地知唔知道內情,我地啞口無言。無錯,作為佢契妹既我,根本完全唔知內情。對於我既疏忽,其實我好內疚。
見住其他人都正惆悵哀傷,見住佢媽媽咁激動,又見住同我一齊趕去既好朋友一直流眼淚..而28/2..正係佢正日生日添。試問,我仲點可以再成為一個要佢地照顧既人? 我一直都表現得好冷靜,好冷靜咁同其他朋友交待,好冷靜咁面對其他人;但其實我真係好難接受呢個事實。我覺得,如果我無錯過星期日果個電話,平時又多關心佢一啲,甚至早一啲趕到現場,成件事,可能唔會演變成而家呢個結局。
到呢個時刻,我除左可以送佢一個佢最愛既紫色花花牌,同到靈堂見佢最後一面,我己經無野可以為佢做。但願,佢屋企人可以儘快平伏。

p.S. Eugene, 好多謝你百忙中依然陪住我,比我有個依靠,好多謝你。


我很舒服
曲:梁智添 詞:林夕
我 很舒服 難受 無謂繼續
柔情敵不過青春的殘酷 唯有瞑目
從你被單上 凝望 蝴蝶繡像
彌留前一眼都不枉留下 完美印象
可惜 回憶那可救藥
已經 連知覺也都軟弱
今天起將永不飢餓
還能遺忘要任何人伴我
你 若愛我 別每天到處躺臥
還提示別人梳化不能亂坐 我躺過
氣 接不上 無力 臨別叫嚷
連回眸的瞳孔都不明亮 誰愛這樣
可惜 回憶那可救藥
已經 連知覺也都軟弱
今天起將永不飢餓還能遺忘要任何人伴我
你 若愛我 別每天到處躺臥
還提示別人梳化不能亂坐
就 這樣吧 別在這裡再躺臥
明年如果這梳化忽然下陷 想我

沒有留言: