星期五, 3月 04, 2005

心頭點滴

人,有時唔到你唔化。
有時用一年兩年都未必可以看清一個人;有時,一、兩日就已被人既真面目嚇一跳。之前幾日,一來為Amy傷心,ニ來亦為人既陰暗面而失望。如人飲水,冷暖自知,既然如此我亦唔想再講誰是誰非。只係,都想講返一啲呢幾日令我感動既事。

  1. 28/2.. 事情發生之後,Ivan 既表現令我幾感動。佢既驚慌失措令我都感受到,原來佢都幾有人情味。
  2. Steve 既深情,同理事後果篇喺網上公開既自白,都令我非常感動。我好高興Amy有佢呢個好朋友。
  3. 美容院既美容師、顧問、接待人員當知道壞消息後,都有打電話黎安慰我,而且仲私下問有關白事既詳情,希望到時都可到靈堂送Amy 最後一程。
  4. 事情過左四日,今日打電話去同Amy父母交待一啲事,竟然聽到佢爸爸親切地問候我... 我覺得好突然,亦同時好開心.. 多謝.. ..

其實仲要多謝呢幾日關心我既朋友同家人。正正因為有唔好既人, 先會令人珍惜好既人。我好慶幸我識到咁多好人。 Thx My Lord.

沒有留言: