星期二, 3月 01, 2005

我的廿一歲

二十一歲,應該係一個女仔最黄金既快樂時代;我既二十一歲,就令我經歷到生離同死別。
幾個月前,我同男友分手;幾個月後既今日,我既好姊妹又已經離開左我。生離,仲有死別,原來都係可以無法預料,都係咁強蠻,都係無需原因,都係無法改變。
呢個星期,我先後接到三個死訊-- Holly , 姑婆 同 Amy。三條生命,同我都曾經相交既三條生命,就係咁永遠離開呢個世界。
經過咁多事,反而令我更冷靜。以前小小事都會驚慌失措;今日,我已經可以自已處理自己既情緒,冷靜到一滴眼淚都唔會有,仲可以安慰身邊既人。或者永遠無憂無慮無風無浪,對自己,亦唔係好事。
成長,都係須付代價。

沒有留言: