星期六, 3月 05, 2005

執返個人樣

今日為左影相,終於執返個人樣.. ....
今朝同媽咪Daddy姨姨表妹飲茶, Daddy 見到一則斬外父既新聞,Wakakkak 嚇到佢成朝喺度嗌生女真係無陰公。放心啦,反正我都未必嫁得出, 哈哈哈~
下晝去左聽Talk,啲講者真係講得幾好,不過我最留意到既當然係在埸既年青才俊啦。香XXX既地區HR Director, 無諗過竟然係Poly HRM 出身由低做起,最諗唔到既當然係佢個樣仲好似 28、9 歲既後生仔一樣啦!正。
今日兩個Amy 既預科同學見到佢既Online Diary 後 contact 我問我發生咩事.. ...唔知萬一我出事又會唔會有咁多人為我難過呢...
唔~!意識到 online Diary 既重要~!

沒有留言: