星期二, 3月 15, 2005

撘錯線

仲記得我之前提過既奇怪關係嘛?唉,真係衰,無得繼續,佢(好在佢唔睇我Diary, 哈)太貪心啦。一早我已經講過我唔會去做第三者架啦。
如果佢係鐘意我,就會尊重我,會考慮我既感受,唔會要我咁委屈去做一個唔見得光既第三者。咁既然佢連我既感受都唔識尊重,我仲接受既話我咪好cheap.. ...同埋,我都唔知點解佢會以為我愛佢愛到咁緊要,嚴格上黎講連好鐘意都講唔上嘛。唉,佢未免太自信爆棚,撘錯哂線。

今日無啦啦被鬧,為一條短褲。媽咪一見到條褲就發哂脾氣,話而家係咪無錢買衫,做セ要着"爛"褲,乞兒條褲都未有咁爛喎.... ... O 媽咪,真係服左你。

沒有留言: