星期三, 3月 02, 2005

人在做,天在看

原來各位朋友都好擔心我,可能我比人既感覺太柔弱。心情,其實已由不停追問點解既不接受,轉到平靜咁面對。我相信,Amy, 會樂於見到我勇敢冷靜。
尋晚,收到師傅電話。Amy 指定想我同另一位契妹送佢。Amy, 多謝你於最後依然無忘記我。
講起尋晚,其實我聽過電話之後,我心情好激動好憤怒。原來嬲,真係會令一個人不停打震。
叫得一聲師傅,我會比返應有既尊重,我不致於無修養到公開對人說三道四;亦不管佢配得與否,我都要尊師重道。
但我相信,大家對Amy 有幾真心,大家為Amy做過幾多,每人都有眼看有耳聽!
大家唔知既事,即使瞞得過世間人,都尚有Amy知、天知、仲有自己既良心知!
唔好以為,我會因為知道一啲事而去當眾責備果個人。一來我無資格;ニ來,我唔會做任何事去令果個人感覺上贖罪咁,我要佢一世受良心責備,承受返果種痛。
放心,既然Amy 用佢既生命埋藏一個秘密,我唔會同人亂講說話。
但,人在做,天在看, 我深信..

沒有留言: