星期一, 2月 28, 2005

缺撼式大男人主義 .\_/.

尋晚同一個廿三、四歲既男人傾開婚後生活。OMG~!聽完果一刻, 真係幾唔開心。
佢既觀點大致上係話「我老婆一定要出去做野」「即使結左婚, suppose 佢都係要經濟獨立」「正常既成年人就係要有份工有野做, 家務≠工作」。
聽完, 得一個反應--搞錯呀!再主觀d再專制d再不負責任d 呀!唔係「最好/希望/想我老婆做野」喎, 係一定喎!仲要講到唔賺$ (係, 唔係唔做野, 係唔賺$ only)就係唔正常,係社會既寄生蟲咁喎!
以前拍拖,我仲曾經因為想做part time, 同男朋友嗌大交..唉....
咁講真, 我自己話要出去做野一件事喎, 我頂唔順果d "一定" 架喎。我真係"一定"要做野既, 使唔使仲要嫁比你受你d閒氣先?我阿爸都未話我一定要做野啦。如果我真係因為需要分擔開支而去做野既, 我同我老公一定要係平等關係, 我唔會受佢d 大男人既野架,我為咩要咁委屈呀。以前男朋友係就係大男人, 要我聽佢講, 鐘意管住我;但係佢享受佢既權利, 就會負起佢既義務,衣食住行, 除左住外, 佢都照顧得我好好, 我根本完全唔使費心, 唔會只係想控制女人而無照顧佢既心。
老實講句,我讀咁多書,我都唔會捨得咁快放棄我既事業;不過邊個女人唔想有人可以照顧自己?結婚,都係想有個歸宿, 有個依靠。環境迫人, 兩公婆都要工作係因為無辨法,但唔可以連想照顧佢負擔起佢既意識都無囉!

沒有留言: