星期二, 4月 19, 2005

我既小 Blogpet 出世啦!

尋日拎左隻小 Blogpet 返黎養,超可愛! 有冇留意佢個名呢? 兔仔公主 -- 我既mini版呀! 佢會從我個Blog學生字,仲會定期留言比我,兼夾可以幫我做人流分析,實在太太太抵錫啦!!
不過... 媽媽我仲未研究到點加 RSS FEED 上呢度,佢而家仲係唔識講野..T-T..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

尋晚出左去同祺祺一家食飯,成晚都傾得好開心。好高興見到叔叔同姨姨都已經開心返好多,唔似之前咁憂心。問到叔叔既生意,佢無唉聲嘆氣不特只,仲笑住答"好過SARS時少少啦,呵呵呵,而家唔諗咁多囉,夠就好...夠就好..." 或者人都係要從跌跌撞撞中成長。而家叔叔成個人開朗豁達左好多,亦更識珍惜屋企人。聽聞叔叔近來想返教會,thx Lord!希望佢一家都可以信主,咁我哋就可以永遠唔須要分開。

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

今日要上Nail Art ! Irene, 加油加油

沒有留言: