星期四, 4月 07, 2005

為快樂負責

仲記得有一晚,我要王子講故事我聽,佢諗左一諗就講:「從前有一個傻瓜公主,佢遇到一個王子,從此佢地就永遠幸福。」你話... 如果世事全部都可以咁簡單直接,會幾幸福幾快樂呢... ...
可惜,呢種直接簡單既福份,大概我係無份架啦。自己既快樂,都係要由自己負責。公主嫁唔到王子,叫架南瓜車載我去商場,亦係另一種直接簡單既幸福。
呢幾日去左訂新衫,Mami話遲吓同我去整頭。交完Final report,去學 Nail Art 同美容化妝。遲下會去學跳 Jazz 打 Tennis,加埋練下游水。相信下年返黎既時候,大家會見到一個唔同既我。我明白,愛自己先會令自己快樂,愛自己先可以期待王子會愛我。

尋日表妹同我講,佢男朋友背住佢做左好多衰野,下流到暈。幾日前表妹先話收到佢送既鑽石介指,你話男人幾難估呀。

沒有留言: