星期日, 4月 10, 2005

小作反

今年,會去哂一身蜜糖色;會真係着比基尼;會着牛仔褲;會着背心;會帶 Con;會化妝;
做他不讓我做的。
這,已是我所能做的最大的反叛。

Final Project 轉入大直路。
靠自已,一樣成事;證明我有能力獨立。不為,非不能也。
好好完成第一個學位,為未來打一個基礎。至少,可以當一個有學養既媽媽,一個不失禮有氣質既妻子。
Irene! 努力努力!

·。·.★

U can, when U believe.

4 則留言:

匿名 說...

yeah yeah yeah~! 我地一齊做~! 我都好想去做去玩呀~!!

匿名 說...

Steve:
我又一齊得唔得架 ^^

艾蓮傻文 說...

STeve........
u mean.. 一齊著三點式定一齊化妝先???
wakakkakak

匿名 說...

唔知呢 ^^