星期六, 4月 16, 2005

交完Final year report,成個人好似失左重心咁。最好笑係,我其實仲有兩份野做兩個course要上同三科考試;但係,我真係好似已經完成哂所有野咁,唔知自己想做乜,好頹。

其實,我係覺得好奄悶。無錯,係奄悶。成日無咩心機,煩燥,覺得悶,唔想講野,黑口黑面。奄悶既LEVEL去到邊? 我唔識講, I just know :
  • 我成個星期都淨係聽住一首歌..我尚未打算轉歌
  • online game 都唔想玩
  • 三日都去街, 三日都shopping, 三日都無高興反應
  • 媽咪話做條新裙俾我,我竟然話唔要,因為懶得揀
  • 睇笑片,苦笑

Amy 離開左既呢 6 星期,其實都總係奄奄悶悶咁。無特別開心既事,無特別傷心既事。有時無端端會諗起Amy講過既做過既事,然後,"呀,佢已經走左。",跟住繼續奄悶。

有啲野就係咁,似菜渣"攝"牙罅,似鞋裡面有石仔,似被蚊咬之後好痕。整你唔死,又唔算係咩嚴重野,有野做會令你暫時忘記;但佢總係令你好唔舒服,好唔知點。

「Amy既離世」+「Timothy既離開」 = 腦中既石仔,心上既蚊"爛"。

沒有留言: