星期一, 4月 25, 2005

讀書為何?

媽媽一向好鍚我,我係知嘅。一向家教甚嚴,然而其實,媽媽一直寵我縱我。
會考時自己知自己事,我係無出盡力。留唔返原校,比著其他人可能要repeat,媽咪就諗都唔諗捉我去報私校。預科,又唔可以算考得好差,不過上唔到大學,去左讀 AD。媽咪知我一向唔鐘意爭,所以讀 AD 時都無叫我報大學,畢業就比我再讀 Top-up。而家,Top-up快畢業,媽咪知我其實唔多鐘意做 paper work,又再比我去外國讀美容。
其實,我知爸爸對此頗有怨言。有一晚我聽到兩老嗌交,(阿爸係好少直接鬧我既...)
"讀左咁多書先話做美容?..."
"點解唔做 office 工?!! 美容, 人地F.5 都做到啦!..."
"讀讀讀..呢幾年佢讀左幾多錢你知唔知??..."
.
.
.
因為我,其實媽媽受左唔少氣。當然呢件事上我仲要多謝姨丈。佢答應負責我同媽咪喺加拿大既生活,搞到阿爸無聲出...

但其實,我真係唔明點解讀完大學做美容 = 浪費。對住其他人就大大聲"職業無分貴賤",到我身上佢就將貴 and 賤既分別無限放大。讀書,竟然講講下講到變成一種浪費。
讀書,唔應該只係為工作。如果唔係,大學同狗隻訓練中心有咩分別? 讀書係應該為明理,為學識分析事物,為學識思考。讀書點都唔應該被講成浪費。
再者,點解講到Office 工一定高尚啲? 阿爸F.5 話可以做美容,咁F.5 一樣可以去做文員。
美容都係一門專業。

沒有留言: