星期六, 4月 23, 2005

一團糟

他,總係不費吹灰之力就可以搞到我既心情一團糟。
以前,佢只要用一個眼神,就可以令我即刻投降,"都聽你既..都聽你既..."。而家,明顯地佢既功力有增無減。一句未必與我有關既說話,就令我整日胡思亂想,心情七上八落。
真衰。

上左兩堂 Nail Art, 情況如何? 一團糟。
終於明白點解水晶甲要千幾銀做一次,都係功夫錢。

本打算去報一個完整既美容師課程,咁大概只需八個月就考到國際牌。而家講講下,個個都怕我捱唔住加國既冬季,叫我報散 course 讀,咁我就可以隨時加港兩邊走,可以回港避寒。咁樣讀,唔知要讀幾耐啦真係。
總覺得佢地係怕我讀得幸苦就真。未過去讀,佢地就同我安排好哂,怕我唔慣。
"去姨姨舖面幫下手啦,無咩做嘅,去睇下啲姐姐做學下野都好嘛。"
"係囉,表妹就喺樓下指甲舖,好近。"
"Ivy 姨話可以幫你整植眼睫毛呀,又返左柔光機,可以得閒去做下。"
"姨丈幫你倆表姊妹揾左跳舞老師。香港人黎,你哋唔使怕唔慣。"
.
.
.
.
我真係認真想讀書,唔係去度假嘛。
都唔知佢地咁樣,對我自己係咪好事。


By Elena Stoiciu

3 則留言:

匿名 說...

唔知係咪好事, 不過係個幸福既人啊~~
幾多人疼你~~?^^

匿名 說...

是身在福中不知福嗎?
還是過分的疼愛令你有絲迷感?
對我來說,是很幸福了...

艾蓮傻文 說...

我知咁係好幸福,如果可以咁樣就一世嘅話。
其實我唔係想怨啲咩,只係覺得咁樣會令自己好難成長..=.=