星期三, 4月 13, 2005

固執

比 : 「一啲都唔似我以前識既曾藝文。」

呢句係Ms比聽到我話唔想嫁住之後既反應。係既,人會變。
以前覺得嫁左,就有個人依靠,有個避風港。而家,叫我放心交托自己比一個男人?唔好玩啦,而家時代唔同左啦。
男人,靠唔住。買卡鑽石,起碼賣返出去有錢攞返;投資落男人,佢一變你就可以セ都無。
嫁,我諗我會,但係我已經唔會以為嫁可以保障到啲咩,甚至唔可以保障佢會愛你,對你好。嫁,係為圓自已既夢,係為完成生命中一個階段,係為令自已覺得安定落黎。
係我太灰?我只係坦白。大家都一邊講信一邊為自己舖後路。

王子Info改左。所有有關我既野都消失哂。
我應該一早知你固執;不過我亦係。
我只係單純地靜靜地守住一個夢。
我無阻你做任何事,我無影響你既生活。

我堅持默默愛你既權利。

沒有留言: