星期一, 4月 11, 2005

自得其樂

呢兩日,見到 ICQ List 上有王子既名字。
好奇怪。
即使佢無對我做過任何事 -- 連一個眼神都無比,連一句說話都無講, 但只要知道佢存在我已經會覺得開心。Oh I dun care I dun care... 我懶理其他人,連王子都唔理,佢無得拒絕無得反抗無得唔批准,我要愛我要愛我要愛... ...
知你安好,我就幸福

呢幾日一直聽住 Lisa Ono 版既

I wish you love

好溫柔

My breaking heart and I agreeThat you and I could never be
So with my best
My very best I set you free ..

希望 set u free, also set myself free

我無份去舞會,無得脚踏玻璃鞋
有音樂,有腳,有回憶
I can, I still can
起舞
閉上眼
2002年,Christmas,Ball Room
幸福Waltz

沒有留言: