星期四, 4月 07, 2005

始終,我都係戒唔甩任性

o.. 27℃
SuMmEr is ComInG~~~~

會日... 又走堂..雖然今日7:30 a.m. 已經醒左。
Sorry.. 我真係好唔想返學。為左唔會令Mami擔心,我都係出左去。原先想去 Library,但係後來就去左睇"藉着雨點說愛你"。真係好touching..有好多幕都忍唔住喊。我覺得呢個故事有啲似林詠琛既 style。 But anyway 佢令我舒舒服服喊左一大餐已經足夠啦,其他咩都唔重要嘞已經。

睇返以前既Diary,越睇越感觸。就快4月24.. 唉桃花依舊.. ..
我有好多好多說話想同王子講,我有好多好多心事,好多好多不如意,好多好多沮喪... 我好想好想有王子抱一抱,輕輕掃下我既頭髮,話我知,佢知道...佢明白。咁樣,即使再發生咩事,我都唔需要再怕.. ..
真係無用。半年啦,已經半年啦,我依然咁軟弱。
我好想寄一封信。我好想話佢知我好掛住佢,我好想知佢呢半年過得點樣。我知咁做好任性,我知佢可能會反感,但我真係顧唔得咁多。反正.. 如果本身我地都無機會再見,咁大概已經再無更壞既結局。

我太任性,任性到令自己損手爛腳都在所不惜。
任性到有啲變態。




沒有留言: