星期六, 8月 06, 2005

恭喜妳呀, Carmen

收到你嘅 Email 時真係好興奮。
我知你同我一樣,都係好想好想不停學多一啲,再多一啲嘅人。所以,如果你放棄呢次 offer, 我諗呢個將會係一個遺憾呢。

一直都覺得年纪比我细嘅你比我成熟得多。但係呢次收到你嘅 Email,我嘅感覺就似知道我妹妹考入大學,"老懷安慰"啦,哈哈。如果我喺香港,我一定會抱住你喊。

而家我哋隔住半個地球一齊努力。我會好好學好美容,你就好好修好哲學。到我返嚟,你負責我嘅內在美,我就負責你嘅外在美,咁我哋一齊就會內外都掂哂,天下無敵啦!哈哈哈!

2 則留言:

匿名 說...

唔緊要,我代你抱咪得law ^^

艾蓮傻文 說...

=.="
真係..感動到...唔知講セ好囉.....
hahahahaah