星期日, 8月 07, 2005

要加油唷!

今日得知兩個壞消息,兩位朋友都同男友分開啦。

我一向係被動嘅人,較少主動去聯络別人,但其實我真係於心裡面有想起各位朋友。
知道有人遇上不如意,我仍會心痛。

Polly, 妳選擇繼續付出,那以後嘅路或者會唔易行,但妳要努力呀!
我唔識比意見,因為我亦正自己一個於呢條路上行,前路茫茫。不過,"苦中作樂"呢樣我總算有心得,總之唔好俾佢冷淡嘅臭臉打敗,一邊付出一邊唔好忘記令自已美麗快樂動人,你就至少保住尊嚴同生活。堅定的等待不一定要淒淒慘慘、放下尊嚴;而且黑口黑面無自尊又唔打扮,亦唔似可以吸引人吧。

比,妳要堅強呀!開開朗朗先似你呀!同埋,你唔好輸俾果啲亂罵人嘅老女人呀!

大家都要努力呀!!

1 則留言:

匿名 說...

irene,真係好多謝妳呀
我而家冇事啦!!
雖然日日都見到佢, 
但我個心都得到平靜
super thx