星期三, 8月 03, 2005

流星花園

用兩日睇哂十九隻碟。
幾好睇呀。雖然啲劇情有啲位前後矛盾,道具有啲求其,男主角唔靚仔,不過個故事確實滿足得到女仔嘅虛榮心 -- 一個平凡女仔唔使靠學識外表身材手段,輕輕鬆鬆就得到台灣大家族之首嘅繼承人嘅心,未正式拍拖就肯為佢連命都唔要。

同表妹一邊睇,一邊不斷講 "搞錯呀"、"唔係呀嘛"、"離譜囉"... ...因為,個编劇寫到個女主角好似好白痴咁,啲思想行徑實在奇怪。或者係我奇怪啦,我覺得女人戀愛時唔多唔少都會耍啲小手段。又或者咁講,手段,其實係如何進退嘅技巧。愛情根本就係一樣非常需要技巧嘅嘢嘛,唔係一句我愛就可以大哂。

其實,女人心中都有本獨門愛情功夫秘笈,希望有日練成一身好功夫,可以成功生擒到佢啊嘅愛人成家。思想可以好複雜,動機卻其實好單純。

5 則留言:

匿名 說...

IRENE啊~呢排唔見你on9既~?我有d野想問你呢~~

艾蓮傻文 說...

haha i can't see u online 2 ma...
a...
maybe u can write me emails la, hha

匿名 說...

你email係..?

艾蓮傻文 說...

=.=""" A?... U DUN HAVE GE MEI..
HHAA
irene1001@gmail.com

匿名 說...

妳有冇追續集呀??不過我覺得流星花園2係rubbish