星期四, 8月 25, 2005

發傻

唔知點解,最近想玩"巴士冒險"。
即係買張pass,唔帶地圖,求其上一架巴士,任得佢帶我去邊就去邊也任我轉車,最後再自行揾路返家。

唔同香港,喺呢邊坐巴士可以去到好遠好遠,且,我係絕對對安省嘅街名路名無概念,我真係會自己去咗邊都唔知。

識我嘅都知我係超級大路痴兼方向白痴,係嚴重到會喺旺角迷路果一種。又,我係對迷路好唔耐煩嘅人,我亦好細膽,唔多嚇得。

综合而言,我絕對唔似會係想拋自己去迷路果一類。
所以,我想我呢期生活得太平靜太正常,開始週期性發傻發上腦。

Drawing from www.toothpastefordinner.com

沒有留言: