星期二, 5月 31, 2005

矯型記(一)

帶咗矯型背心兩日,其實幾辛苦。我好唔習慣呢種"挺起胸膛做人"嘅日子。
講真我唔太明白件背心係咩原理,一着上身就自動令人時時刻刻坐/企直;覺得攰又想縮起個身時,你會發覺件背心會令你縮起時仲攰,救命。

貪靚係有代價嘅。

至於女仕最關心嘅 -- 胸,我想講:神仙法術咩,邊有咁快改到。
不過,帶住呢個Bra嘅即時效果絕對比其他 push-up bra 好。
有幾好? 好到令我個朋友 "嘩" 一聲。
你話我虛榮又好、膚淺又好,我係真係為靚咗嘅身材興奮得不得了,哈。

2 則留言:

匿名 說...

我都覺得件bra幾work
但真係著得好辛苦呀!!
polly

艾蓮傻文 說...

係啦..
朝朝嘅"左右20"先最辛苦.. ..

P.s.
點解你匿名但又寫名嘅?? 0.0"