星期六, 5月 07, 2005

長信?..短訊?...

唔係玩歌詞,而係真係苦惱緊。距離離開嘅日子越來越近,就越覺得煩惱。

點算好?
真係寄一封長長嘅信,將呢七個月心裡面所有所有說話都寫入去? 定send 個SMS / Email,講一句"願你一切安好, Take Care."? 好唔好要求見面..話係想還返鎖匙?..定直接咁講 I miss you much?
定係,其實我唔應該?..

當初選擇同意一刀切咁分手,好勝嘅我總以為自己可以抬頭大步一個人走。但,原來"在跌倒的地方站起來"根本唔易做到,我根本無再企返起身就迫自己向前,用手一寸一寸爬下去。終於爬到損手爛腳,先知道問題一直仍在。
我知道我要去處理好佢。
不過, 我應該點做?

沒有留言: