星期五, 5月 27, 2005

係,我係善變

改咗名呀呢度,有留意到嗎?
至於點解要改,原因大概係 →→→ 我好唔鐘意果一個咁被動消極嘅名,突然地,強烈地!
以前果個代表等待嘅名令我覺得好唔對路。既然選擇咗依靠自己就徹底啲,唔想再為任何人停留。

突然愛上紅色。玫瑰紅、鴿血紅、棗紅、橘紅... ...
桌布係深淺紅色蓮花狀圖案,ICQ亦一 sET 地來個玫瑰色調,連指甲亦畫上紅色小花。
我覺得紅色俾人嘅感覺比綠色、藍色都要強烈。
我厭倦含糊。
尋日同學仔講:讀HRM嘅人好易認,談吐外表同 HRM 一樣含含糊糊果啲咪係囉。
好在我唔打算做HRM人。

近來,連對花概嘅喜好都變埋。
之前我係鐘意桔梗嘅,但唔知點解,越來越愛上玫瑰。
或者,因為玫瑰比較似人。有美麗温柔嘅一面,亦有壞脾氣嘅刺。
我都正學習接受自己嘅刺。

沒有留言: