星期四, 5月 12, 2005

願望,還是簡單的好

尋日終於實行左我嘅沙灘之旅(計劃三號~!)。一次實行哂三個願望 -- 去海邊坐下 & 執一啲貝殼做飾物 & BBQ,爽!願望,還是簡單的好,唔使上山下海筋疲力竭就達得到。
好多謝哥哥帶病上陣陪我癲。兩個人嘅 BBQ, 其實都幾好。至少可以省略好多約來約去、等來等去嘅麻煩,十五分鐘就買完野上車出發。

唔知點解,我真係好鐘意海。
或者山太硬崩崩,天又太高,河又太急急忙忙,瀑布亦太嘈嘈閉。唯有海,又親切又温柔。而且,我總覺得對住大海,就可以比較接近同樣住喺海邊嘅她, 和他。
或者我唔會有時間去同Amy 講再見,或者我唔會有勇氣去同王子講"我會掛念你",所以我喺沙上寫低左要講嘅說話,等浪將佢地沖出去,將說話送出去。
好白痴呀呵? 我都知。不過當一個人無哂辦法,再白痴再自欺欺人嘅方法都會去試。做左,至少我可以同自己講我試過、盡カ過。就當,了一件心事。

尋日執左好多貝殼,我用左少少整左一對耳環同兩隻介子。
好滿足。

沒有留言: