星期一, 5月 30, 2005

心心女士用品 (男士不喜勿看)

今日終於去咗心心買內衣。
結論如下:
  • $$$$$ : Bra -> $280 - $3xx (我買嘅 $370 + 矯型背心 $175 )
  • 款式 : 旺角嘅兩間鋪都細,所以款唔太多,美觀度就真係.. ...但呢啲講實用性嘅野通常無咁 fashion 架啦
  • 即時效果: 正,if not 我都唔買
  • Sales 專業度: ok good, 個人認為始創果間好啲。佢地都俾到好多意見,ok 中肯無 hard sell。有耐性 ( 我 + 2朋友 搞左成個幾兩個鐘, sales 依然好有笑容)。
  • 人氣度: 去咗兩間,去時兩間都有人試 + 買。我見到嘅都係試過穿上身都會買。(我同另外兩個朋友都有買)

至於矯型效果,我暫時唔知。不過我會報告嘅!我嘅矯型主要針對腰背、胸型提升。

P.s.:

1)我嘅身型: 32C , now 32E (矯型bra 嘅 size 有啲唔同)

2)我本身成日腰背痛。今日 sales 姐姐亦指俾我睇我條腰骨太凹、盤骨唔正、寒背、背及胸側多肉、膊頭內彎,以上問題都係我本身無注意嘅。

P.S.:

錯別字更正: 仕 → 士

2 則留言:

匿名 說...

腰骨太凹、盤骨唔正、寒背我都好似有...點算好啊...

艾蓮傻文 說...

wakakakak
要唔要買個Bra試吓?