星期一, 5月 02, 2005

二十週年堂慶

我越來越覺得,我已經離唔開教會。

今日係二十週年堂慶,我要負責照顧兒童合唱團。果一班小壞蛋真係破壞力十足,但佢哋又有能カ令你嬲唔落,救命。
姨姨話:"你太溫柔啦,要惡啲嘛。"
唉呀,不過我享受自己可以溫柔地照顧佢哋嘛。對住其他人,就會有顧忌。
要知道,女性嘅溫柔最易招惹是非誤會。


至高者的懚密處

望落霞 默然地沉聚天邊
高空裡 每日每夜透着眾光閃
這宇宙 定能覓尋讓你心安處 心安舒

造物神造全地全是美意
衪知你 顧念你在你求告之先
縱世上 事情是常令你多失意 多虧損

在眾山峰的高處
在眾水的深深處
在眾星 紅日外
藏着謙卑寬恕

活在神 實行在神話語裡
安於 至.. 高.. 處...

2 則留言:

匿名 說...

我也有過"湊仔"的經驗。猶記得第一份工是在青少年中心做,其中每星期一都有一個section上6-12歲的托兒班,班嘩鬼叫我...叫我喊破喉嚨。不過,佢地真的很cute, 我離即時他們都不捨得呢....不過,都是則畢業時的事了。

艾蓮傻文 說...

哈,諗返轉頭,我都有唔少"湊仔"經驗。
不過而家嘅小朋友同以前果啲好唔同,好""老人精"", 小學四、五年級就"拍拖"啦, 救命。
其實,我都係鍾意小朋友單純啲、傻氣啲嘅樣多啲。





P.S.
嘩...睇見你留言俾我.. 真係好意外 0_0"