星期四, 5月 05, 2005

又到考試

自兩歲起入學嘅我,將要面對我嘅學海生涯中第ニ十個年終試。
但我知,畢業以後要面對嘅“考試”比學校嘅考試難十倍。
其實,我好怕。

自信,問題係關於自信。
年多前睇過一份報告,關於女性自信嘅報告。當中講到若果一個女性可以每日得到愛人嘅擁抱,佢就會更有自信。女人一開始戀愛,也就會更懂去愛人。因為被愛係一種肯定,所以自己亦會更肯定自己。又因為被愛,人亦變得比較溫柔平和;心境唔同,連世界亦變得比以前可愛,因此遇到壞事時亦易接受得多。
當時,我亦曾經經歷過。我亦曾深深相信我值得為自己驕傲,深深相信我係一個幸運兒。連舉止談吐都唔一樣,眼神都更明亮。

或者考試前,我需要儘快談一埸戀愛。

沒有留言: