星期二, 3月 14, 2006

有點小挫折

真的有點失落,但失敗是步向成功的必經之路嘛~!
失敗是必經的,要接受自己有做錯事的時候。學識跌倒,才會真正學識怎樣站得穩。
所以,今天我距離成功又近了一點了啊!

要加油呀,艾蓮!

3 則留言:

匿名 說...

像有心事呢。
很忙嗎!?
記緊要向好的方向想,努力哦。
呵呵。

還有.....其實男人是很可靠的。
哈哈哈。

艾蓮傻文 說...

e~~~ 你都留言俾我? haha
thx wor

我會努力嘅~!

匿名 說...

妳..........妳都唔知幾耐冇回覆我 e-mail 了........呵呵,不過都係我自己衰先........