星期一, 6月 27, 2005

婷婷

我嘅朋友比姐話:「世上沒有一個人注定要待你好,所以你要學會感恩,去感謝待你好的每一個人。知道嘛?你學不會感恩,你注定過得不幸福。」

妳明嘛,世上並無理所當然;父母唔一定疼愛子女、朋友唔一定對你真誠、愛人唔一定同你甘苦與共。所以我哋要為能擁有而心存感激,而呢樣亦係天父對我哋嘅教誨。我哋會為有飯開獻上謝飯禱,但卻經常忘記感謝別人嘅好。

妳有想過嘛,如果姨姨唔鍾意妳,
  1. 佢點解要答應俾妳留喺佢屋企?
  2. 錢有邊個完全唔緊,但點解我哋除咗返教會果日要坐巴士,其他日子姨姨都call 的士俾我哋出入?
  3. 點解佢要吩咐佢個仔遷就我哋、照顧我哋?

無錯,姨姨鍾意靜,鍾意乾淨;但我哋做好自己、幫手做家務係基於感激同尊重與我哋一齊生活嘅人,唔應該因此覺得寄人篱下。要知道,我哋將來亦要與丈夫同住,我哋都要學識點樣與其他人一齊生活。

好,既然姨姨唔係一個問題,就淨低你自己嘅問題。

第一樣係前途。當然,妳唔喺加拿大讀美容都會有其他出路,但係妳要明白如此選擇就代表前路會比較難行。一來妳學歷唔夠高,二來妳英文唔夠好,妳要比其他人難揾到好工。

第二樣係感情。我明白要與男友天各一方會好難受,但其實如果連半年都捱唔過,呢段情又可以有幾深厚?

但最後,最重要係妳嘅意願。講到底,呢個係妳嘅人生,妳有權為妳嘅人生下決定。作為妳嘅親人與好友,我只可以分析你聽,幫妳作一個令將來快樂嘅決定,然後支持妳。

1 則留言:

匿名 說...

1)丫姨對我好係因我我丫媽唔係因為我
2)call 的士俾我哋出入係因為我地d丫媽頂唔順
3)係多倫多讀美容同係香港有咩分別,張証書又一樣都係國際,仲可以跳舞
4)我等左我男友好耐...我唔想離開佢咁遠,如果我係留係到係開心既,我唔走都得but而家唔係