星期日, 6月 19, 2005

爸爸

又到父親節,不過我從來無好好地為父親慶祝過。

之前講過我哋家族嘅成員之間感情好好。但其實當中有一個例外,就係我同我爸爸。

我同我爸爸嘅關係一直都唔好,而呢個"一直"大概始於懂事之先。細細個時爸爸一抱我,我就會即刻喊。

一直到呢家,我哋嘅關係始終未好過。
但其實我知,佢係一個負責任嘅爸爸同丈夫,而且好愛我同媽媽。爸爸好錫我,基本上佢連閙亦唔捨得鬧我,更莫講話打。佢一直努力工作,將最好嘅留俾我同媽媽,一家人從來衣食無缺。佢一有時間就會留俾屋企,幫手做家務,甚至為我學煮飯。

只係,佢只識用佢嘅方法去愛,佢唔識去愛。事業上嘅挫折傷害咗佢自尊,亦令佢唔再相信人。佢太自我中心,又太愛批抨人。佢令身边嘅人好大壓力,好辛苦。
我恨佢點解唔肯去改,我恨佢令我恨一個愛我嘅好爸爸。

其實,喺心裡面我好愛我爸爸,只係我始終無辦法去講一句父親節快樂。

沒有留言: