星期四, 7月 05, 2007

工作記趣



現在這份工作,和之前簡直兩個極端。十分悠閒,但壓力也十分大。
今天,距上次開單已有五天,終於給我找到新客開單大吉。自問不是口才勁得的人,所以開單全靠穌哥睇住。老實說,每次開單也是客人自己找上門,我相信這都是恩典。



同事中有位越南人,今天送來一包家鄉食品,就是上圖的牛肉乾。嘩!超好食,很香口兼是脆身的,和在香港街外買到的完全不同!下次有機會去越南,必買!



還有,上次我和另外兩位同事在店面發呆時鬧了個笑話。
話說,有一個穿着 D&G品牌衣服的人經過。
同事S問:『話時話,成日見到D & G,究竟全寫係咩?』


我:『D係Dolce,G係Gabbana 。 Dolce & Gabbana 呀嘛。』

同事V其實是在離魂狀態的,但聽見【Dolce&Gabbana】之後突然出聲,道:『吓!!多士夾 Banana!!好味喎!係咪買呀?兩份呀唔該!』

我和同事S有數秒呆了不懂反應,回神之後一個互望然後笑到痴線。

其時,同事V還在一旁狂問『咩事呀?笑咩呀?真係好食架喎!』............


希望笑事好事有趣事繼續常來。 (^-^)~!



沒有留言: