星期五, 7月 22, 2005

Feel the differences

已經來到加拿大差不多兩個月,我知道我正在經歷一種改變。我真真正正感受到自己慢慢咁成長。
我再唔會怕同外國人對答,我學識靠自己處理問題。

我嘅導師話 " we are professionals, and we can make money."
每月賺超過 70K 加幣,it's not a dream,只要肯努力。
我知金錢唔係我最終嘅目標,但係高放入至少可以話俾其他人知 "我絕對可以自己一個生活,且活得很好"。

"妳呀,都係適合一世留喺我屋企俾我照顧架啦"
多謝某某當年嘅温柔,令今日嘅我懂得要堅強 -- 已經失去你,我仍可依靠誰呢?

沒有留言: