星期一, 7月 25, 2005

受不了

每個人都總有某些事係無辨法忍耐。即使脾氣再好EQ再高嘅人,只要有人踩進佢嘅爆炸區就會引起大爆炸。

我平時都算屬"無殺傷力"果一類,對各種傷害容忍性偏高,對"被騙"嘅容忍程度甚至多到唔合理。有時,我真係覺得我係應該為某啲事嬲。我覺得到嬲係一個好effective 嘅方法去表現不滿,平常語氣say no 嘅阻嚇性甚低,甚至會被誤解為"無所謂"。只係"憤怒"嘅感覺係無就無架啦,扮憤怒呢下我真係做唔出。

不過,千祈唔好屈我。我對被冤枉嘅容忍度可以話係零。我最憎最憎食死貓。如有興趣見我激動到喊,你大何試下屈我。我可以心甘情願去幫其他人做野,但以屈我話係我唔啱嘅手段去叫我做野,sorry, 你大錯特錯。即使只係好少事,我仍會好反感。

唔憤怒有時係非我所願,但怒氣攻心時我亦控制唔到。我只能一早提醒別人"唔好試我,面斥不雅"。多謝各位合作。

沒有留言: