星期六, 7月 16, 2005

芝加哥之旅

"六個人" X "三日" 嘅小小型旅行,噚晚完滿結束。
對於"開心嗎?" 呢個例牌問題,我諗我會答:"其實,都幾好玩呀。"
其實應該真係會幾好開心,如果可以投入去玩,。

行程中令我印象最深刻嘅係水族館。
我好鍾意海,連帶海中(呀...嚴格嚟講應該係"水中")嘅生物都一併喜愛。

其實水族館中有好多魚都好靚好特別,之不過真真正正令我不能忘記嘅,係一大群發住藍光嘅魚。當我望見佢哋嘅時候,我覺得我望住嘅係一個睇得見夜空嘅窗,而唔係一個大魚缸。
望住果一群魚,我嘅感覺竟然係幸福。

想起旺角金魚街果段快樂時光。原來幸福嘅生理反應係一股想哭嘅衝動。
"嘩!好靚呀,啲魚仔發光架!"
"傻瓜,呢啲係月光魚呀。遲啲買返去養好唔好?"
.
.
.

沒有留言: