星期四, 2月 24, 2005

新~!!

搬到新竇啦!
點解無端端搬? 無既, 覺得舊既野,就比佢靜靜地保留住就好,唔好再掂佢啦.. ...


前日..偶然下得悉Holly既死訊,呆左
Dun worry, Holly係一隻貓, 係前男友既貓。因為咁, 呢兩日神不守舍,仲有衝動靜靜上去佢屋企添。
可能你地好難去明點解, 但係我真係好懷念以前。事情發生左, 就己經成為我既History, 係 part of me, 就算放低左, 但仍然會偶然記起。何况, 佢真係第一個令我覺得..佢真係懂得點愛我, 真係好了解我.. 真係..真係可以令我愛佢一世。可惜呀..haha, 唔係你既, 恨都無用。

呢幾個月, 我都好平靜, 但有一樣野, 我只係講左比一個人知,無同其他人提過。Sorry my fd, 因為我知你地會話我傻, 阻止我。分手後無耐, 我就發現左學校有個lecturer同佢媽咪好似, 我忍唔住去sit佢堂,甚至同佢通email。不過佢呢個sem 走左啦.. ...

Anyway, they all passed lu...
都過左去既, 就由佢過去啦..

But i will alwasys miss u




沒有留言: