星期日, 2月 27, 2005

赤柱遊~!

尋日, 去左同Carmen姐( Yeah~! 仲唔到你二字頭~ Wakakakak)慶祝生日。都有一段時間無見啦, 不過好朋友始終係好朋友, 即使唔見一排, 感覺上依然係好 close, 同o係太空校園時一模一樣。
好嘞, 講返尋日。經過Amy 同我兩日來既反復討論,我地決定去赤柱行下。本來呢個決定無咩問間, 衰就衰在....尋日落雨。去到赤柱, 一來大風ニ來落雨三來本身天氣凍, 我地只係急步行過下就算,都無乜停低。然後去到赤柱廣場, 竟然撞啱有Hip Hop舞比賽。嘩嘩嘩~~!! 一個字--型!尤其係表演嘉賓果隊..真係..太太太厲害啦!
睇完靚仔, 就坐車返去重慶食咖哩。一直都恨去試既咖哩, 又真係好好食喎, 無令我失望。食完之後, 個侍應拎左三杯仔唔知乜野既野黎.. ...一聞..成陣香薰油咁既味。我同Carmen 都話, 唔係見到裡面有nuts 既, 我仲以為舊野係用黎洗手... ..
食完飯, 就去左食甜品。我同Carmen 都不約而同咁叫左碗木瓜糖水。好姊妹,果然諗既野都一樣, 想食野"補"下"。到夏天,記得約埋我去沙灘曬下我地努力既成果! Hahahah~!食完糖水, 打左陣機, 行程完滿結束。
雖然下年呢段時間我未必喺香港,但係我都希望, 你以後既生日,我都有份同你慶祝。Happy Birthday!

沒有留言: