星期三, 11月 30, 2011

我回來了

現在是2011年的十一月了。
我,已經二十八歲。
無寫Blog無寫日記都已經幾年。而原因呢,一來是因為有Facebook;二來,係因為唔想寫,唔想俾人知道我於之前嘅幾年生活得似個宅女,除左返工放工就係等生活於地球另一面嘅男友電話。
重新由頭讀一次自己嘅Blog,我好開心咁發現,我依然好欣賞之前嘅自己(雖然咁講好似好自戀XD)。可以認同自己之前嘅決定同想法,係一件值得高興嘅事,證明自己無為自己製造遺憾。我可以好自豪咁講,我係,至少,我曾經係,一個勇敢樂觀善良嘅女仔。果一股為愛情、為維護自己珍惜嘅嘢嘅傻勁,令我自己都佩服自己。
睇返之前嘅文字,我好開心自己曾經仔細咁紀錄左自己嘅心路歷程。所以,為左未來嘅自己,我想再嘗試寫Blog。哈哈,希望今次可以有恆心堅持得耐小小:)

沒有留言: