星期日, 4月 01, 2007

怪人集 -- 膠詩band帶

(電話中)

我: 「屈臣仕,我係 Irene,有咩幫到你?」

謎之女士:「喂,鵝相問呢,奶地有畝 膠詩band帶賣呀?」

我:「膠詩band帶?... ...小姐你係咪想揾包紮用崩帶呀?」

謎之女士:「唔係呀!鵝相揾 膠詩果隻呀,係band帶呀!!」

我:「band帶? 唔好意思呀小姐,我唔知呢樣係咩產品呀。」

謎之女士:「唉呀!band帶呀!一餅一 餅 拍上面果啲band帶呀!」

我:「哦!係咪 kose 粉底呀?」

謎之女士:「咪就係囉!膠詩band帶呀嘛,咁都唔明。」

我:「... ...(=.=)"」

沒有留言: